08 rujna, 2017

Nova knjiga na Smashwordsu


Nakon dvije knjige za odrasle, objavio sam na Smashwords platformi i treću, ovoga puta namijenjenu djeci. Poput onih prethodnih, i ova je besplatna za download i čitanje na računalu, mobitelu ili tabletu.

Ukratko, Međi i štakorsko kraljevstvo je fantastična priča za djecu, o djevojčici Jani, njezinom psu (odnosno psu njezina djeda, kod kojega se preselila nakon rastave roditelja) i njihovoj zajedničkoj borbi protiv velike invazije štakora na njihovo selo.

Za razliku od prethodnih knjiga, za ovu sam pokušao pronaći izdavača za tiskano izdanje, putem svojih malogrojnih poznanstava, ali nisam uspio. Zato je sada na internetu, besplatna, s obzirom da mi ionako nije bio cilj nešto zaraditi na ovoj knjizi (kao da je to uopće kod nas moguće), već sam izdavača tražio kako bih knjigu što bolje distribuirao do mladih čitatelja.

Dakle, nadam se da će Vam se knjiga svidjeti. Slobodno mi javljajte svoje komentare i dojmove.

Nema komentara: